Wednesday, January 15, 2014

CONTOH SURAT MEMOHON JAWATAN

CONTOH SURAT MEMOHON JAWATAN 

karno
belitung tuah
Bukit Gambir,
8157
Johor Darul Takzim                                                                                                              17des2015
06-9764169


Tuan,

Permohonan ini saya ajuka untuk Mengisi Jawatan Kosong Sebagai Juruteknik.

Merujuk kepada kekosongan jawatan di syarikat tuan, saya seperti nama dan alamat diatas amat berminat untuk mengisi kekosongan jawatan tersebut sebagai Juruteknik di syarikat tuan. Saya adalah pelajar lepasan Politeknik Kota Bharu, telah mengambil Diploma di dalam jurusan Mekanikal (Automotif Diesel), sesi Disember 2001.

           oleh pihak tuan. Diharapkan, permohonan saya ini dapat dipertimbangkan oleh pihak tuan sebaik mungkin.

Kerjasama dari pihak tuan amat-amat saya hargai.

Sekian, terima kasih.



Yang Benar.



………………………………

(karno)

No comments:

Post a Comment